Door nieuwe technologie is de customer service branche razendsnel in beweging. Dit is een belangrijke trend voor grote en kleine organisaties en zal de klantenservice branche veranderen.
CloudTeams combineert tech met human zodat (onnodige) klantvragen voorkomen worden, vragen efficienter worden afgehandeld met menselijk contact, de technologie leert en beter wordt, wat samen leidt tot loyale klanten. Samen bouwen wij aan de klantenservice van de toekomst.
CloudTeams, getting work done!
"Dankzij mijn jarenlange ervaring bij bol en de Bijenkorf heb ik een sterke visie op klantcontact en de toekomst van klantenservice. Ik zet mijn executiekracht graag in om te bouwen en duurzame resultaten neer te zetten in een veranderende markt"
Managing Director
“Het leuke van mijn rol is dat ik dagelijks met (potentiële)klanten brainstorm over hoe we hun organisatie kunnen versterken en dat het uiteindelijk ook positief uitpakt”
Commercial Manager
“Als het eerste aanspreekpunt voor de klanten stroomlijn ik processen voor een vlotte onboarding. Samen stellen we doelen vast en ik bewaak deze, zodat succes gegarandeerd is.”
Customer Support Manager
We zijn altijd op zoek naar enthousiaste en ambitieuze mensen om ons team te versterken. Stuur een mailtje met je CV naar hallo@cloudteams.nl zodat we in korte belafspraak de mogelijkheden kunnen bespreken.