De klantenservice van de toekomst
Er verandert veel binnen de klantenservice wereld. De technologie ontwikkelt zich razendsnel. Bij CloudTeams verbinden we AI en human voor de beste Customer Experience.
Er verandert veel binnen de klantenservice wereld. De technologie ontwikkelt zich razendsnel. Bij CloudTeams verbinden we AI en human voor de beste Customer Experience.
CloudTeams kijkt naar de totale Customer Experience. Gericht op klantvragen voorkomen, efficienter afhandelen en loyale klanten.
Door de ondersteuning van nieuwe technologie helpen wij om de klant al in een antwoord te voorzien voor hij de vraag kan stellen. Hierdoor worden klantvragen voorkomen en nemen kosten af.
Wij zetten de beste technologie in als ondersteuning om klantvragen (nog) effienter af te handelen en vragen goed vast te leggen. Waarbij we omnichannel werken. Dit om klantvragen zoveel mogelijk in 1x op te lossen en proactief inzicht te krijgen om processen te verbeteren.
Wij zoeken naar het verhaal achter de vraag, maken echt connectie want we kennen onze klant en doen een stapje extra, zodat klanten terugkomen. Vervolgens trainen we de technogie op basis van dit menselijk contact en brengen de Voice of the Customer zodat er een verbeterloop ontstaat.
Bij het formuleren van een succesvolle CX strategie zijn er vele aspecten om rekening mee te houden. Binnen CloudTeams geloven wij dat een succesvolle executie van de volgende domeinen de basis vormen voor een succesvolle strategie
AI en tools die ticket verwerking organisaeren en optimaliseren zijn niet meer weg te denken uit de wereld van CX. Chatbots en AI support tools spelen een toenemende rol in klantcontact. Maar hoe zorg je voor een optimale inzet van deze tools? CloudTeams heeft ervaring met een verscheidheid van deze oplossingen en helpt naast de keuze ook met de optimalisatie om een een optimale klantervaring te borgen
Klantcontact is kostbaar. Efficiency icm met kosten zijn belangirjke. Helemaal nu personeel steeds kostbarder en schaarser wordt.
Menselijk contact blijft essentieel in de binding bij klanten. Maar hoe kom je aan de juiste mensen, wat is de juiste tone of voice? Juist een goede inrichting van het team en de (werk)processen vormen de basis van een goede klantervaring