Onze support
services
CloudTeams brengt mens en technologie samen voor de klantenservice van de toekomst. Innoveren, kosten verlagen en loyale klanten.
CloudTeams brengt mens en technologie samen voor de klantenservice van de toekomst. Innoveren, kosten verlagen en loyale klanten.
Of het nou gaat om over het voorkomen van klantvragen met nieuwe technologie, het opvangen van pieken, het in kaart brengen van de totale Customer Experience of uitdagingen bij het invullen van vacatures.
We helpen je klantvragen te verminderen, kosten te verlagen en de klantwaarde te verhogen. Door AI-tools en persoonlijke service te combineren, handelen we klantcontact efficiënter af en veroveren we klantharten door net een stapje extra te zetten. Wij implementeren en optimaliseren nieuwe technologieën en analyseren de resultaten voor structurele verbetering.
Implementatie en optimalisatie AI
Minder klantvragen, efficienter afhandelen
Hogere klantwaarde
Lagere kosten
Tijdelijk extra capaciteit nodig voor een piek of tijdelijk project? Wij kunnen snel opschalen met onze Customer Service Stars en je team versterken. Je beschikt direct over de juiste mensen op het juiste moment die wij voor je aansturen, coachen en betrekken bij jouw merk.
Snel extra capaciteit
Ervaren krachten
Direct en flexibel inzetbaar
Ontzorgt in besturing
Onze Customer Experience (CX) Consultants geven strategisch advies om klantwaarde en klantloyaliteit te vergroten. We brengen customer journeys in kaart, implementeren AI-technologie, adviseren over sourcing en bieden oplossingen op maat. Zo optimaliseren we naar behoefte de totale klantervaring en bouwen we aan de Customer Experience van de toekomst.
Customer Journeys in kaart
Strategisch advies
Maatwerk oplossingen
Implementatie AI
Voor korte projecten of piekperiodes biedt onze tijdelijke-kracht-oplossing direct inzetbare professionals, zonder langdurige verplichtingen. Je kiest zelf de beste match voor jouw team en houdt zelf controle over inwerken en onboarding. Zo heb je altijd snel de juiste expertise in huis, met maximale flexibiliteit.
Tijdelijke kracht
Direct inzetbaar
Zelf regie
Geen langdurige veplichtingen
CloudTeams neemt bestaande systemen en processen als uitgangspunt.
Ervaring met alle grote ticket systemen en AI modellen
Reporting binnen eigen tooling
Alternatieve inrichting mogelijk
Wij trainen AI tooling proactief voor optimaal gebruik
Binnen CloudTeams kennen we Reporting op verschillende niveaus.
Maandelijks presenteren wij een Voice of the Customer rapportage. Wij zijn de oren en ogen van jouw bedrijf. In deze rapportage delen wij alle belangrijke informatie die jouw klanten met ons delen in het klantcontact dat wij dagelijkse met hen hebben. Zo helpen wij je inzicht te krijgen in de verbeterpunten van jouw customer journey en de optimalisatie van je bedrijfsprocessen.
Dagelijkse Performance Dashboarding
Wekelijks transparant Finance overzicht
Maandelijkse Voice of the Customer