Onze support
services

CloudTeams brengt mens en technologie samen voor de klantenservice van de toekomst. Innoveren, kosten verlagen en loyale klanten.

Demo aanvragen

Getting work done

Of het nou gaat om over het voorkomen van klantvragen met nieuwe technologie, het opvangen van pieken, het in kaart brengen van de totale Customer Experience of uitdagingen bij het invullen van vacatures.

Wij ontzorgen volledig met technologie & menselijke service

Full service

We helpen je klantvragen te verminderen, kosten te verlagen en de klantwaarde te verhogen. Door AI-tools en persoonlijke service te combineren, handelen we klantcontact efficiënter af en veroveren we klantharten door net een stapje extra te zetten. Wij implementeren en optimaliseren nieuwe technologieën en analyseren de resultaten voor structurele verbetering.

  • Implementatie en optimalisatie AI

  • Minder klantvragen, efficienter afhandelen

  • Hogere klantwaarde

  • Lagere kosten

Flexibel inzetten van onze Customer Service Stars

Flex

Tijdelijk extra capaciteit nodig voor een piek of tijdelijk project? Wij kunnen snel opschalen met onze Customer Service Stars en je team versterken. Je beschikt direct over de juiste mensen op het juiste moment die wij voor je aansturen, coachen en betrekken bij jouw merk.

  • Snel extra capaciteit

  • Ervaren krachten

  • Direct en flexibel inzetbaar

  • Ontzorgt in besturing

De gehele keten in kaart en klantwaarde verhogen

Consultancy

Onze Customer Experience (CX) Consultants geven strategisch advies om klantwaarde en klantloyaliteit te vergroten. We brengen customer journeys in kaart, implementeren AI-technologie, adviseren over sourcing en bieden oplossingen op maat. Zo optimaliseren we naar behoefte de totale klantervaring en bouwen we aan de Customer Experience van de toekomst.

  • Customer Journeys in kaart

  • Strategisch advies

  • Maatwerk oplossingen

  • Implementatie AI

Tijdelijk 1 extra kracht

Temporary

Voor korte projecten of piekperiodes biedt onze tijdelijke-kracht-oplossing direct inzetbare professionals, zonder langdurige verplichtingen. Je kiest zelf de beste match voor jouw team en houdt zelf controle over inwerken en onboarding. Zo heb je altijd snel de juiste expertise in huis, met maximale flexibiliteit.

  • Tijdelijke kracht

  • Direct inzetbaar

  • Zelf regie

  • Geen langdurige veplichtingen

Koppeling met elke technologie

Geen tijdrovende integratie

CloudTeams neemt bestaande systemen en processen als uitgangspunt.

  • Ervaring met alle grote ticket systemen en AI modellen

  • Reporting binnen eigen tooling

  • Alternatieve inrichting mogelijk

  • Wij trainen AI tooling proactief voor optimaal gebruik

Maak een afspraak

Meten is weten

Reporting

Binnen CloudTeams kennen we Reporting op verschillende niveaus.

Maandelijks presenteren wij een Voice of the Customer rapportage. Wij zijn de oren en ogen van jouw bedrijf. In deze rapportage delen wij alle belangrijke informatie die jouw klanten met ons delen in het klantcontact dat wij dagelijkse met hen hebben. Zo helpen wij je inzicht te krijgen in de verbeterpunten van jouw customer journey en de optimalisatie van je bedrijfsprocessen.

  • Dagelijkse Performance Dashboarding

  • Wekelijks transparant Finance overzicht

  • Maandelijkse Voice of the Customer