Succesverhaal
Homerr

“In korte tijd verdubbeling van het team en verbetering van klanttevredenheid”

Over
Homerr

Homerr is een duurzame pakketvervoerder gespecialiseerd in het bezorgen van consumenten pakketten van en naar pakketpunten in Belgie en Nederland. In 2022 uitgeroepen tot één van de snelst groeiende bedrijven van de Benelux en recent overgenomen door Vinted. 

De
uitdaging

Homerr stond voor een grote uitdaging toen het support team de snelle groei niet meer kon bijhouden. Het werven van nieuwe en kwalitatieve mensen werven verliep zeer moeizaam met lange doorlooptijden. Dit resulteerde in minder snelle groei en dalende klanttevredenheid.

Tegelijkertijd realiseerde Homerr dat niet enkel Customer Service een aandachtspunt was, maar dat er op meerdere essentiële domeinen een tekort was aan voldoende capaciteit. Vandaar dat er ook werd gezocht naar een manier om ook de backoffice activiteiten op te schalen. 

De resultaten

CloudTeams werd ingeschakeld en binnen 3 dagen werden de agents getraind en getest. Binnen een week was het team operationeel en werd een einde gemaakt aan de achterstanden.

Verhoging van NPS score met +12%

Daling van 82% in 24h response time

45% kosten-besparing

Testimonial

Homerr over
CloudTeams

“In het midden van de coronacrisis maakten wij een snelle groei door, die vooral intern ook voor uitdagingen zorgde omdat we niet zo snel konden opschalen als we zouden willen. Bovendien hadden we op dat moment niet de middelen om te investeren in werving, selectie en salarissen.

Tijdens een event kwamen we in contact met CloudTeams en waren we onder de indruk van hun snelle en flexibele aanpak. Ze begrepen meteen wat voor ons belangrijk was en we konden binnen korte tijd met hen samenwerken. We begonnen met een kleine test van vijf agents, maar al snel merkten we dat de kwaliteit goed was, waarna we dit hebben uitgebreid naar meerdere afdelingen.

CloudTeams is echt een partner geworden waar we op kunnen bouwen. De lijnen zijn kort, onze head of support heeft dagelijks een Q&A met CloudTeams en we krijgen wekelijks een rapport met een 360-gradenoverzicht van onze prestaties.”

Sam van Gelder

Director Customer Experience van Homerr

Transparant en eerlijke prijzen

Start met een pilot

Ervaar de positieve impact van CloudTeams. Het outsourcen van essentiële support en backoffice hoeft niet ingewikkeld te zijn

Maak een afspraak

Na 3 maanden volgt een evaluatie en bepalen we gezamenlijk of de doelstellingen zijn behaald en wat er nodig is voor de toekomst. 

  • Vanaf 2 dedicated agents

  • Gedurende de eerste 3 maanden 

Omdat wij bij CloudTeams geloven in flexibiliteit, willen wij het voor jullie makkelijk maken onze services te testen.